Kim Yazdı Bunu?
Özetlik bir durum yok hocam. Aşağıda bir şeyler yazıyor beynim bana paylaş dedi ama kim yazdı? haberim yok...

Yazılar
Özetlik bir durum yok hocam. Aşağıda bir şeyler yazıyor beynim bana paylaş dedi ama kim yazdı? haberim yok...

Düşünerek değil düş yiyerek yazılmış mesafeyi hem korunma hem de yakınlık olarak ele almış ezhar-ı ervah'ta yazılmış imkansızlığı anlatır şiirdir.


Sarmal son mısrayı soruyla bitirip ilk mısrayı cevapla açar. Mesele okuyarak çıkmak değil, (ki zaten zordur) mesele bu sarmala hiç bulaşmamak sazan olmamaktır😁 Kaç sazan yakalayacağız bir görelim bakalım

Bu yazıyı yazarken yarınki canlı yayında sergileyeceğim performans üzerine yazmıştım fakat o performansın yarın değil diğer yayında yapılacağını öğrendiğimde Bu yazı için verdiğim bir buçuk saatinin heba olmaması adına burada paylaşmayı uygun gördüm. İster eleştiri deyin ister düşünce yazısı.🤔



"Değmeyecek insanlar uğruna yüreğinizi tüketmeyin" Demiş çok sevdiğim bir kalem. Ben de diyorum ki; "Yüreğinizi tüketecek insanların uğuruna değmeyin" Parmaksız Piyanist

Sizi zamanla tüketeceğini bildiğiniz insanların peşine düşmeyin. Onların hikâyesinde kendinize bir rol aramayın. Bazı insanları değiştirmeye çalışmak, sevilmek için çabalamak ya da hayatlarında yer edinmek uğruna harcanacak şey siz olmayın.

Aslında şimdi, bu gece gece uyanışlarımın bir hayra alamet olup olmadığını da bilmiyorum. Eskiden olsa bunu yaklaşan bir ölümün son hatıraları diye adlandırırdım. İnsan gençken her şeyi isimlendirmeye çalışıyor. Bilmediği şeyleri korkuyla, korktuğu şeyleri de kesinlikle açıklamaya çalışıyor.

