YazYorum
Psikoloji25 Haz 2026

Kim Yazdı Bunu?

Özetlik bir durum yok hocam. Aşağıda bir şeyler yazıyor beynim bana paylaş dedi ama kim yazdı? haberim yok...

Parmaksız Piyanist|25 Haziran 2026|1 dk okuma
247 görüntülenme|5 yorum


İçimde bir şeyler yaşıyorum,

kimsenin haberi yok!

bir volkan patlıyor aniden;

köy halkı kaçış kaçış;

volkandan haberim yok!


Alevler içinde kül olmuşum,

savrulmuşum;

sıcaktan haberim yok!


Acıtasyon yapmayı sevmem ama

işin mutfağına girmeye görsün gönlüm:

bütün malzemeleri içine katar,

Pişirirken parmaklarımı yakarım;

acıdan haberim yok!


Şimdi "niye yazdın bunu?"

diye soruyorum kendime...

kendimden haberim yok!


Tepemin tası atarsa,

bedenimi terk ederim.

Ne etimden haberim var,

ne kemiğimden.

Senden gayrı;

tenimden haberim yok!


Ha sahi,

Yukarıda bir şeyler yazıyor

Kim yazdı bunları?

Haberim yok...


Parmaksız Piyanist

Tartışma

Yorumlar

5 yorum

Yoruma katılın

Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.

Sevgi Seçen|

İçsel bir fırtına veya patlama bu şiirin hissettirdiği ve bir sen yani tek o kişiyi unutmuyor . Yüreğinize sağlık İç sesim 🙊(yıkıcı aşk insan sağlığına zararlı)

Yanıt yaz

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Parmaksız Piyanist|

Çok teşekkür ederim hocam ne unutuyor ne uyutuyor...

Devam et

Benzer yazılar

Psikoloji17 Haz 2026

Kendini Terk Etme

Kanadı kırık hissettiğin anlarda bile insanı ayakta tutan en güçlü şey, kendi içindeki sessiz dayanma gücüdür.

Emine Demir·1 dk·3·138