Bugün dünyamızın en büyük sorunu had bilmeyen yaratıkların çıkartmış oldukları kargaşalardır. Ve bu kargaşalar yüzünden özellikle 2019 yılından sonra bambaşka bir dünyaya adım attığımızı 8,5 milyar insanın tamamı bilfiil hissetmeye başladı.
Esasında 2019 yılından evvel bazı mottolarla ortamı hazır hale getirmeye çalışıyorlardı ve o zamanlar kafalarındaki bazı plan ve projeleri kapalı kapılar ardında ortaya dökerek umuma ifşa olmaktan kaçınmaya çalışıyorlardı.
Ama 2019 yılı sanki oldukça sihirli bir tarihmiş gibi ( sanki adamlar 2019 yılını kendilerine özellikle milat olarak seçmişlerdi ) dünyayı kaplayan 8,5 milyarlık kocaman insanlık nüfusuna karşı duruşları tamamen değişti.
Tabiri caizse suratımıza baka baka '' Korkmuyorum lan sizden!'' diye söyleyen bir duruş postürü sergilemeye başladılar.
'' Tanrıyı kıyamete zorlamak''
''Tanrının yarım bıraktığı işi tamamlamaya çalışıyoruz''
Tarzı motto ve beyanlarla bize bambaşka bir bakış açısı kazandırmaya çalışıyorlardı:
'' Bakın, biz sizi geçtik Tanrıya kafa tutuyoruz artık!''
Vay, vay, vay!
Bu ne cürret!
Bu ne kendini bilmezlik!
Bu ne şaşırmışlık!
Bu ne sapıtmışlık!
Kim bunlar?
Elon Musk, Bill Gates, Jef Bezos ve diğerleri mi?... Evet onlar ama bunlar sadece piyon!
Bunları sahne önüne çıkartıp, sahne gerisinden bunlara ev ödevlerini vererek kendilerinden istemiş oldukları hedefe ulaşabilmeleri için piyonlarına her türlü maddi ve diğer her türlü desteği en ufak esirgemeye sebebiyet vermeden sunan esas kişiler var.
Yani kısacası konuşana değil, konuşturana bakacaksın!
Kimilerine göre 13 aile, kimilerine göre de 52 aile olarak tarif ettikleri ünlü Siyonist ve Satanist ailelerden bahsediyorum.
Hani şu Rockfeller ve Roshild ailelerinin başını çektiği ve arkalarından aynı şekilde dünyayı el pençe ele geçirmiş aile ve topluluklar.
Para bunlarda, teknoloji bunlarda, ilim bunlarda... gibi dünyayı evirip çeviren her şey bunlarda.
Almışlar arkalarına da dünyanın en büyük ülkelerini, yan bakanın kaşını çiziyorlar resmen. İstersen bir ''Höst!'' demeye çalış, sonra başına neler geliyor bir görürsün.
Herkes tırsak, herkes korkak kesilmiş.
Ve şu anki mod tam olarak şu:
'' Erken öten horozun başını keserler''
Vay be!
ALLAH'tan değil, bu adamlardan korkuyorlar resmen!
Oysa ki Allah (c.c.) indirmiş olduğu Kuran'ı Kerim'inde ''Onlardan değil, benden korkun'' diyor.
Kim okuya, kim dinleye, kim de kaale ala değil mi?
Günümüzden binlerce yıllar evvelinde ki Firavun'u, Nemrut'u ve benzerlerini hatırlıyoruz.
O zamanlarda da hadler inanılmaz şekillerde aşılmış ve tüm yaşananlardan sonra azan sapıkların sonlarına baktığımızda felaketlerinin nasıl ibretlik vesikaları olduklarını görüyoruz.
Şimdi kalkmış bunlar ALLAHU TEALA'nın yazmış olduğu kaderi yenmeye çalışıyorlar!
Mümkün mü?
Söz konusu dahi olamaz!
Şimdi kalkmış Cenneti bu dünyada kurmaya çalışıyorlar!
Azıcık aklı olan sadece gülüp geçer...
Ve yine kalkmış güya (Haşa!) ALLAH (c.c) işini yarım bırakmış da bunlar yarım bırakılanı tamamlamaya çalışıyorlarmış!
Lan zurna!
Nuh Tufanı diye bir şey duymadın mı sen hiç?
ALLAHU TEALA dilerse bütün insanlık yok olsun diye, O'nun emir verdiği anda bu yeryüzünde tek bir tane dahi olsa insan kalabilir mi?
Haddini bil haddini!
Bırak şu İblise tapınmayı artık!
Aynı yere gideceksiniz : CEHENNEM!
Hem de sonsuza kadar!
Bu dünyaya da hükümranlığı siz değil, biz kuracağız!
Siz de ancak aval aval bakarsınız...
Ne gelmişse insanın başına, haddini bilmediği için gelmiştir!
Yine aynı haltı yiyorsunuz!
Akıllanmadınız!
Saygılarımla





Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
İlk yorum için alan hazır
Bu yazı hakkındaki ilk düşünceli yorumu siz yazabilirsiniz.