YazYorum
Şiir24 Nis 2026

Semtinden Geçtim Sevgili

Sevdiğinin şehrine iz bırakmadan gelen bir kalbin, rüzgârda hissedilmeyi uman sessiz varlığı… Maviyle yeşilin ayrıldığı yerde, hasretini seren bir ruhun “Ben sende hangi izim?” diye sorduğu derin bir aşk ve özlem hikâyesi.

Büsra🌼🌼🌼|24 Nisan 2026|1 dk okuma
172 görüntülenme|1 yorum

 

Semtinden Geçtim Sevgili

Semtinden geçtim sevgili,
Rüzgâr yüzüne değdiğinde
Adımı fısıldadı belki…

Ben geldim
Saçlarımda Anadolu’nun kokusu,
Avuçlarımda sana sakladığım karanfillerle.

Şehrine indim usulca,
Sokakların beni sana çağırıyordu,
Sen bilmeden izledim seni
Kalbim seni çoktan tanıyordu.

Gün doğumunda buldum seni,
Gözlerin kısıldı ışığa
Ben o anı içime mühürledim,
Sanki bana doğuyordu güneş.

Ah sevgili…
Ellerimde yalnızlık değil artık,
Sana dokunamamış bütün özlemlerim var.

Bir yanı mavi, bir yanı yeşil
Bir yerde durdum—
Kalbimin tam ortasında sen.

Devrilmiş kayıklar,
Savrulmuş kıyılar bile
Adını taşıyordu dalgalarında,
Anadolu yüreklim,
Üzgünsen gel fısılda duyarım öteden.

Güvercinler havalandı semtinde,
Her kanatta sana düştüm yeniden.

Hasretimi serdim ayaklarının altına,
Maviyle yeşilin kavuştuğu o yerde
Ben sana adandım.

Söyle sevgili…
Ben senin nerenim?
Gözlerinin rengi mi,
Yoksa kalbinin en saklı yangını mı?

Tartışma

Yorumlar

1 yorum

Yoruma katılın

Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.

Devam et

Benzer yazılar

Şiir25 Haz 2026

YAMALI

Tehlikeli aşık oluşum.. Bır yanı paslı,bır yanı yamalı.

İmran·1 dk·0·76
Şiir24 Haz 2026

Sır

Yine de göz hapsimdesin; Her hâlin, her anın aklımda.

İmran·1 dk·5·40