YazYorum
Deneme15 Haz 2026

Kullanılmak!

Birilerine düşmanlık yapacağım diye kendinizi kullandırtmayın!

Sefer Eroğlu|15 Haziran 2026|2 dk okuma
256 görüntülenme|3 yorum

İnstagram'da dolaşırken fikirlerine, paylaşımlarına değer verdiğim önemli bir şahsiyetin bir paylaşımına denk geldim. Bu beyfendinin zaman zaman çok aşırıya kaçan yaklaşımları olabiliyor belki ama genelde ortalamayı tutturan ve oldukça da önemli bir fikir adamı.

Paylaşımı aşağı yukarı şunu anlatıyordu;

İsrailli bir Profesör şu açıklamayı yapmış: " Türkiye'deki sekülerleri istediğimiz gibi yönlendiriyoruz!".

Bu ne demek arkadaş!

Ben isterim ki bu açıklama gerçekle hiç alakası olmayan safsata bir şey olsun. Bu memlekette inananıyla, inanmayanıyla; ocusuyla bucusuyla bin bir türlü farklılıklarımızla birbirimize saygı duyar şekilde yüzyıllardır yaşıyoruz.

Hükümete kızarsın, ona kızarsın buna kızarsın eyvallah!

Ve o kızgınlıklarınla bir takım uğraşlara girersin, hak aramalar yaparsın; itersin, itilirsin eyvallah!

Ama kendilerinden olmayan tüm insanlara düşman kesilen ve bütün bir insanlığı yok edebilmek için elinden gelen her şeyi yapan ve yapacak olan Şeytanın çocuklarına kukla olup da Vatan Haini olma!

Kolay değil biliyorum, çok zor zamanlardan geçiyoruz; ülke yönetiminde kasıtlı kasıtsız sayısız hatalar var ve yakın zamanda da düzelecek gibi duran bir ortam yok ama bunun böyle olmasından tut, daha ağır ve daha hafif hiç bir şey elin siyonistlerinin sofrasına meze olmayı haklı çıkartmaz.

Direkt Vatan Haini olursun hem de katıksız olarak.

Zaten 180 derece etrafımızı çevirmişler ve en ufak karışıklıkta el birliği ile üzerimize çullanacaklar, bunu hepimiz biliyoruz ve görüyoruz.

Mustafa Kemal Atatürk'ün " Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur," diye seslendiği ve Barış Mançonun da " Kayaların Oğlu " diye kendisine şiir yazdığı o birleştirici ve kurtarıcı şahıs ne zaman ortaya çıkacak bilmiyorum ama tüm veriler o zamanların çok da uzakta durmadığını, hatta çok ama çok yakınlarımızda bazı şeylerin hayat bulacağını ortaya koyarken, insanlık düşmanlarının değirmenine su taşımak yapılabilecek en büyük hata olacaktır.

Kardeşiz be kardeşim, kardeşiz!

İnansan da kardeşiz, inanmasan da!

Elin İtraillisinin keyfi için Vatana ihanet etme!

Kullandırtma kendini tüm insanlığa " Amelek " diyen aşağılık köpeklere!

Eğer bu vatanın topraklarına düşman postalı basarsa; sana da acımaz, bana da!

Biz şehit oluruz orası ayrı ama sen ŞEYTANA TAPMAZSAN seni yaşatmazlar ve yaşatmayacaklar da.

Gül gibi Vatanından olursun, canından olursun, hülyalarından olursun.

Çipi ne için taktırmak istiyorlar sence?

Ben söylim!

2030 sonrası için planlamış oldukları 500 milyonun altındaki dünya insanlarının hepsini ŞEYTANA taptırmak için.

Orada hür iraden olamayacak...

Ben müslümanım, şuyum, buyum; inanıyorum, inamıyorum diyemeyeceksin...

Yaşamak istiyorsan tek seçeneğin olacak; İBLİSE TAPMAK!

Komple teorisi bütün bunlar değil mi☺️

Zaman çok hızlı akıyor.

Eğer ömrümüz olursa her şeye ramak kaldı, yaşayıp göreceğiz.

Aman ha! Gözünü seveyim; bu aziz Vatana sakın ihanet etme!

Saygılarımla


Tartışma

Yorumlar

3 yorum

Yoruma katılın

Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.

Sevgi Seçen|

İnsanın gözünü açtırma etkisi olan bir yazı. Kesinlikle katılıyorum ben parti tutmuyorum ve şunu savunuyorum ortak kaygımız vatan olmalı . Bugün o gider bu gider gene biz kalırız birlikte . Yazdığınız hiç bir şey komplo teorisi değil görebilene.

Yanıt yaz

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Sefer Eroğlu|

Çok teşekkür ederim. Ben bu memleketin insanına inanıyor ve güveniyorum. Kendikerini kimlerin pışpışladığını fark ettiklerinde düşmana kendilerini meze etmeyeceklerini biliyorum. Ama yine de uyarmak istedim. Bu vatan hepimizin

Sevgi Seçen|

Kesinlikle öyle

Devam et

Benzer yazılar

Deneme24 Haz 2026

Ağır Gelen

"​Öfkenin ve kinin tamamen sebepsiz olmadığı, aslında bu duyguların çoğu zaman insanın kendisini koruma biçimi olduğu unutulmamalı."

Aybike Kazak·2 dk·4·56