İLHAM OLSA MI OLMASA MI
İlham... Sanatçıların baş danışmanı. Özellikle yazarların. Her tıkandıklarında, kalem kağıda dökülemediklerinde beklenir. Bazen gelir bazen gelmez. Tabii çok müşterisi var. Hangi birine yetişecek. O da haklı. Bazen 5 dakika görününüp gidiyor, bazen bedavaya olmaz diyip trip atıyor. Gezgin bir hayat sürer. Ara ki bulasın. En lâzım zamanda ortalıkta görülmez. Nerede olduğu da bilinmez. Kimbilir kimin veya kimlerin koynunda. Teknolojiden anlamadığı için whatsappa da bakıp çağrılara cevap veremez. Onun için genelde sesi güçlü olanlar bağırarak çağırmayı seçer. Duyabilirlerse aşk olsun. Belki de yazarlar ilham yüzünden hastalanır, kafayı yer, psikolojisi bozulur. Hatta yazmayı dahi bırakanlar çıkar. Peki ilham ve saz ekibinin umurunda mı?Sanmam.
Ah ilham ah... Varlığın bir dert yokluğun yara.. Merak etme sen gelmeden de yazılar yazılır evelallah. İyisi mi sen bak keyfine.




Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
Akşam karanlığında, ay ışığının altında öten bir cırcır böceğinde; sabah kuşların sohbetinde, öğlen çayına attığın şekerin kaşıkta çıkardığı seste, Annneeeeee diye seslenen bir çocuğun nefesinde…ilham her yerde yeterki duy, gör ve ciğerine işle…
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
👍👍
Çok güzel olmuş devamı gelsin eline sağlık okurun bol olsun
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.