Şiir20 Haz 2026Erittin Bizi"Erittin içimdeki o bizi."İmran|20 Haziran 2026|1 dk okuma133 görüntülenme|1 yorumPaylaşSana değil,Dağların tepesine çıkıp bağırdım;Böyle olunca geçer sandım…Bir başkasını sevseydin eğer,İnan bundan iyiydi...Ben değişemem, biliyorsun…Tükenen beni nasıl görmezsin?Hiç mi hissedemezsin?Erittin içimdeki o bizi…#edebiyat##yazıyorum#şiir#özlem#aşk#@yazyorumRaporlaTartışmaYorumlar1 yorumYoruma katılınYorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.GirişKayıtMustafa Efe|6 gün önce👏👏👏👏0 yanıt1 BeğenRaporlaYanıt yazYanıt yazmak için giriş yapın.
Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
👏👏👏👏
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.