Bazıları der ki insanın karakteri güce ulaştığında ortaya çıkar.
Peki gerçekten iyi olmak bir seçim mi, yoksa şartların bize dayattığı bir durum mu?
Sizce insanı iyi yapan şey vicdan mı, yoksa imkânsızlık mı?
İyi insanlar gerçekten iyi mi, yoksa fırsat bulamadıkları için mi iyi kalıyorlar?
Bazıları der ki insanın karakteri güce ulaştığında ortaya çıkar.
Peki gerçekten iyi olmak bir seçim mi, yoksa şartların bize dayattığı bir durum mu?
Sizce insanı iyi yapan şey vicdan mı, yoksa imkânsızlık mı?
Devam et
Tek suçum erkek olmaktı belki, ama ben cinsiyetimi seçmedim. Belki senin için bir kaktüstüm…

Kuşaklar arası çatışma bir kader değildir. İstersek farklılıklarımızı karşı karşıya değil, yan yana getirebiliriz. İstersek deneyimle hayali, geçmişle geleceği, akılla duyguyu aynı sofrada buluşturabiliriz.



Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
İlk yorum için alan hazır
Bu yazı hakkındaki ilk düşünceli yorumu siz yazabilirsiniz.