Her renk güzeldir . Her renk çok özel.Sen sen oldukça , sen kaldıkça güzelsin.
Kendin olarak kalabilmek ne zor değil mi çağımızda ? Toplum değiştirmeye kalkar , sosyal medyada olabildiğince kendin olarak kalmaman için paylaşımlar görürsün ve dersin ki : “Ben böyle olursam seviliyorum , şu şekilde davranırsam dikkat çekerim.” Böylece beyaza benzemeye çalışan siyahlarla , siyaha benzemeye çalışan beyazlar griye dönüp birbirlerine benzediklerini düşünüp ilişki kurarlar. Zamanla siyah kendi rengine siyaha dönmeye , beyaz da beyaza dönmeye başlar . Aslında ne kadar da farklı olduklarını anlarlar . İkisi de birbirine ne kadar değiştiğini söyler .
Velhasıl … Kendin olarak yaşa , kendi rengini sev , kendi rengin olarak sevil. Sevgi ile …
Devam et
Benzer yazılar
Blog25 Haz 2026
Edebiyat ile Engelleri Aşıyorum
Merhaba, ben Feride Kuyrukcu. 4 Eylül 1992 tarihinde Ankara’da dünyaya geldim.

Blog10 Haz 2026
Mimaride “Yenileme”
Restorasyonun temel amacı, eserleri yenilemek değil, tarihsel değerlerini ve geçmişten gelen izlerini koruyarak gelecek nesillere aktarmak olmalıdır.



Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
İlk yorum için alan hazır
Bu yazı hakkındaki ilk düşünceli yorumu siz yazabilirsiniz.