Ey gece
Hıçkırarak ağlayışlarımı senin sırdaşlığına saklıyorum.
İntihar teşebbüslerimi sakladığın gibi sus.
Ve titreyen benliğimi ört
Gün ışığına teslim etme
Esrarında efkar bulayım dinle..
Ey gece
Uykudan geçtim senle
Kirli uyanışlarımı terk ettim.
Düş masallarındansa feragat ettim
Sar beni evladın gibi
Yalnızlığımı gölgele.
Ey göğün siyah perdesi
Bu acının kaçıncı kertesi
Umutlarımı yangınmışçasına söndür.
Zincirle beni gerçeğin paslı demirlerine
Affetme aşkımı sahte güneşlerime.




Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
Geceye şiir yazmak 🙏🏼 Elinize sağlık iyi ki geldiniz 💌
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Hoş bulduk :) teşekkür ederim.
Yüreğinize saglık
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Yüreğinize sağlık
Elbet bir gün yine güneş doğacak… sabret..
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.