Alevler yandıkça geceyi kanatır;
Kül olan her umut kalbi sızlatır.
"İyi kalpli insanlar geç iyileşir,"
Zira vuran darbe, hep dosttan gelir.
Ağlama siyahım, ağlama kalbim,
Bu yangın sönmez, ben kime gideyim?
Güvendiğin dağlar karla kaplanmış,
Yarayı açanlar, can bildiklerinmiş.
Dumanı tüterken biten hevesin,
Kırılmış kanadın, kesilmiş sesin.
Sabret ki bu gece şafakla bitsin,
Ağlama siyahım, ağlama kalbim.
Zordur elbet sırtından vurulup kalmak



Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
İyi kalpli insanlar geç iyileşir ben burda bittim
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Teşekkürler 😊