YazYorum
Şiir16 May 2026

Ey Güzel Kadın!

Sana geç kalışlarım sonun oldu Sana geç kalışlarım sonum oldu Hem pişman olsam ne fayda Biliyorum affetmeyeceksin beni asla.

Burhan Çay|16 Mayıs 2026|1 dk okuma
184 görüntülenme|4 yorum

Sevdiğim, ey güzel kadın!

Biliyorum kırgınsın bana

Biliyorum kızgınsın geç kalışlarıma

Sana geç kalışlarım sonun oldu

Sana geç kalışlarım sonum oldu

Hem pişman olsam ne fayda

Biliyorum affetmeyeceksin beni asla.


Sevdiğim, ey cennet kokulu kadın!

Dar gününde yanında olamadım

Mektup mektup attığın acı çığlıkları duyamadım

Gel çağrılarını, yalvarışlarını umursamadım

Seni duyamayışım sonun oldu

Seni umursamayışım sonum oldu

Şimdi yollara revan olsam ne fayda

Biliyorum affetmeyeceksin beni asla.


Gözyaşlarını katık eylediğin duaların vardı

Gönül köşkünde büyüttüğün sevgin vardı

Bir de tanrının ak ve kara yazgıları vardı

Bu yazgıların hangisini bizim için yazmıştı tanrı?

Sen cennete yürüdün bir sabah

Tanrının yazgısı sende aktı

Buymuş meğer sorumun cevabı

Ben her gün cehennemi yaşıyorum burada

Tanrının yazgısı bende karaydı

Buymuş meğer sorumun cevabı


Sevdiğim, ey güzel kadın!

Bu ak yazgı göçün oldu cennete

Bu kara yazgı yolum oldu cehenneme

Biliyorum affetmeyeceksin beni

Affetmeyeceksin tanrı affetse bile.

Tartışma

Yorumlar

4 yorum

Yoruma katılın

Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.

Fikriye Kaya|

Şiir de sevdiği kadına karşı ihmalkâr davranışlar ve geç kalışlar yüzünden derin bir pişmanlık yaşayan, kaybettiği kadının cennete gitmesiyle hem ruhsal hem de duygusal cehennemi yaşamanın, içsel çatışmasını ve yasını dile getiriyor. Kısaca, kaybın ve suçluluğun şiirsel bir ifadesi.Kaleminize, yüreğinize sağlık hocam👏🙏

Yanıt yaz

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Burhan Çay|

Hocam, hoşgeldiniz. Çok teşekkür ederim değerlendirme için. Var olun. 🙏

Devam et

Benzer yazılar

Şiir26 Haz 2026

RAĞMEN

Ben artık biliyorum; en derin yaralar bile çiçek açmayı öğrenebilir.

velora·1 dk·0·42