Şiir2 Nis 2026Deniyorum...Deniyorum...8.nota|2 Nisan 2026|1 dk okuma110 görüntülenme|0 yorumPaylaşDeniyorum... Görmeyi deniyorum... Duymayı deniyorum.... Koklamayı deniyorum... Tat almayı deniyorum... Dokunmayı deniyorum... Hissetmeyi deniyorum... İnsan olmayı...##şiir#deneme#deniyorum#8. notaRaporlaTartışmaYorumlar0 yorumYoruma katılınYorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.GirişKayıtİlk yorum için alan hazırBu yazı hakkındaki ilk düşünceli yorumu siz yazabilirsiniz.
Şiir26 Haz 2026RAĞMENBen artık biliyorum; en derin yaralar bile çiçek açmayı öğrenebilir.velora·1 dk·0·42
Şiir26 Haz 2026AKLIMA ZİYANAma beni Kendine dönüştüreceksen; kalbime zarar,aklıma ziyansın.İmran·1 dk·0·33
Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
İlk yorum için alan hazır
Bu yazı hakkındaki ilk düşünceli yorumu siz yazabilirsiniz.