Sevgiyle büyütülmeyen canlar, bir gün şiddetin içinde kayboluyor.
Küçük hatalar zamanında onarılmadıkça, büyüyor… Çığ gibi önüne ne varsa yutuyor.
Bir kıvılcım, ilk başta önemsiz sanılıyor, ta ki bir ormanı küle çevirene kadar.
Şimdi yine aynı yerde miyiz?
Sadece üzülmekle mi yetineceğiz?
Bir çocuğun eline silah değene kadar görmezden gelip, sonra “Nasıl oldu?” diye mi soracağız?
Yoksa bu kez gerçekten durup düşünecek miyiz?
Sevginin eksik kaldığı yerleri, duyulmayan çığlıkları, görmezden gelinen yaraları.
Çünkü mesele sadece bugün değil, mesele; yarın hangi çocuğun sessizce karanlığa düşeceği…
Devam et
Benzer yazılar
Eleştiri19 Haz 2026
Monolog
"Sen elmayı seviyorsun diye elma da seni sevmeli mi bilmiyorum ama sevebilme ihtimalini tasarlamalıdır çekirdeklerinde."


Eleştiri17 Haz 2026
"Kurtlarla Koşan Kadınlar" Üzerine
"Evcilleştirilmiş Ontolojimiz Üzerine Bir Akşamüstü Söyleşisi"


Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
Kaleminize yüreğinize sağlık 🙏🙏🙏
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.