Geceydi.
Sokak lambaları, yorgun bir şiirin üstüne düşen sarı lekeler gibi titriyordu.
Ve ben, kalbimi susturmayı öğrenmişken
bir adam gördüm sokakta.
Omzunda kırılmış akşamlar vardı.
Yüzünde, kimsenin bilmediği eski bir savaş.
Bir sigara dumanı gibi geçti içimden bakışı;
dağıldım.
Bir adam gördüm sokakta.
Hiçbir şey söylemedi bana.
Ama bazı insanlar konuşmadan da
bir ömrün kapısını aralar.
Ellerini gördüm sonra.
Biraz yalnızlığa,
biraz yağmura benziyordu.
Sanki dokunsa
içimde yıllardır kilitli duran çocuk ağlayacaktı.
Kalabalık yürüyordu.
Şehir kendi gürültüsünde boğuluyordu.
Ama ben sadece onu duyuyordum.
Sessizliği bile yüksek gelen bir adamdı.
Ve geçti gitti.
Bir daha dönüp bakmadı.
Ama bazı insanlar
bir sokaktan değil,
insanın içinden geçer.



Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
"Ama bazı insanlar bir sokaktan değil, insanın içinden geçer." Çok etkileyici 💚 elinize sağlık
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Bir sigara dumanı gibi geçti içimden bakışı etkileyici bir metafor güzel olmuş 👏👏👏
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.